Post by lisdicoosito on Feb 8, 2022 8:32:54 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Fest : Matlagningsspel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Fest : Matlagningsspel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lås upp primogems ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Fest : Matlagningsspel 2022 version ▞▞▞
Varje uppgradering behöver diamanter som inte tjänas in under spelet. Det måste köpas 😟.. Jag föreslår att diamanter också kan tjänas om du klarar någon nivå
Det är ett väldigt trevligt spel men varför är de andra nivåerna blockerade, jag menar varför måste någon betala innan han går till nästa.
Kunde ha haft ett perfekt spel, men naturligtvis, precis som de flesta av dessa spelskapare, har de hur många som helst annonser. Jag tittade på 10 videor och fick bara en pärla. Det är helt löjligt och att tvinga någon att titta på alla annonser däremellan är bara absurt!
Jag önskar bara att jag kunde få ädelstenar snabbare så att jag kan höja mina hamburgare utöver det för tillfället inga problem
Spelet är bra. Men det är väldigt väldigt svårt att ta sig till nästa nivå utan diamanter. Du måste förbättra logiken antar jag.
Allt är bra men när jag betygsätter det här spelet och återgår till spelet kan jag inte fortsätta igen och visar förslaget/betygsrutan
Kan inte tjäna diamanter om inte titta på 10 annonser också jag har betygsatt en gång men fortsätter att be om att betygsätta hela tiden och sedan tills du gör det kan jag inte spela spel så irriterande
Jag älskar spelet och jag älskar utmaningen men varför gör du det så svårt att vinna ädelstenar ännu för uppgraderingar på föremål eller stadier du behöver så mycket. Det är som att du designade spelen för spelare att misslyckas och ta bort ditt spel. Kan du snälla fixa detta.
Jag spelade för första delen av att göra hamburgare n allt utom andra steget är inte upplåst sedan 2 dagar
även efter att du avslutat en restaurang kan du inte gå vidare till nästa eftersom du inte har några diamanter såvida du inte köper den med riktiga pengar, vilket är ganska vansinnigt....alla recensioner här är desamma så det kanske är dags att utvecklaren vidta några åtgärder annars kommer ingen att spela det längre oavsett hur bra spelet är
Tja, det här är ett väldigt bra matlagningsspel med väldigt beroendeframkallande och fantastisk grafik...det är verkligen så roligt att göra många olika maträtter som fren.. 🍟, omelett och hamburgare...jag njöt verkligen... Tack!!
trevligt spel.men det är svårt att nå nästa nivå på grund av bristen på diamanter😒
fick en annons innan spelet ens laddade, startade sedan spelet och det gick så obegripligt långsamt att jag ville göra något hett. avinstallerad
Det är okej, jag gillar inte det faktum att du måste köpa ädelstenar för att gå till nästa nivå. Jag tänker inte fortsätta göra det här så jag är klar med det.
Jag älskar matlagningsspel men kräv inte ädelstenar i tidiga nivåer. Ädelstenar är svåra att tjäna.
Jag gillar verkligen det här spelet och det var fantastiskt att känna att jag känner mig som en server i samma butik, det var fantastiskt
Trevligt spel men diamanten är så svår att hitta
på grund av hur du får Damons gör det spelet (SAD) !!!! det finns två sätt att få dem (KÖPA) dem eller ta den långa vägen genom att gå igenom brädorna som är tråkigt ? För du behöver dem för att uppgradera. folk vill inte få veta när de ska köpa.. Jag gillar att ha alternativet.
Det säger att nästa nivå är på väg, håll utkik..... Varför... gillar upp till när...? Och vad är det för fel.. Snälla hjälp 🙏🙏😣 varför kan vi inte gå till en annan nivå 😕😕
Jag gillade spelet men förmågan att tjäna ädelstenar är väldigt oproportionerlig mot att kunna tjäna dem. Jag ser inget sätt att avancera utan att spendera pengar. Jag kommer att spendera det om jag tycker att det är rimligt att tjäna pengar men inte ser att det finns i det här spelet. Kommer att behöva avinstallera.
Jag tycker att spelet är bra men det är inte rätt att inte ha tjänare
Cooking Fest: საკვები თამაშები არკადული ofe
För många annonser, men kul.
coolt spel. BT för mycket reklam... det stör spelet..
TA BORT NU!!! ÄNTLIGEN fick det att ladda ner, har potential att bli ett riktigt roligt spel, förutom en sak... se 10 videor för att få en usel pärla, menar du allvar, måste du göra ädelstenar mycket lättare att få tag på! Annars är det ett slags slöseri med tid på att spela det här spelet när jag inte kan uppgradera saker jag verkligen behöver på grund av inga ädelstenar, ändra detta snart, annars tar jag bort spelet! TA BORT NU! TRÖTT PÅ INGA ädelstenar! ADJÖ!!!!
Få så många ädelstenar bara för att gå till nästa nivå
Lite annorlunda än andra i genren och kräver inte omöjlig fart så tidigt. Jag gillar det.
Riktigt långsam matlagning och det enda sättet att uppgradera är att köpa diamanter. Har spelat bättre.
Spelet är riktigt bra och väldigt intressant att spela men det är bara det att det är väldigt svårt att tjäna ädelstenarna, du kommer inte att kunna låsa upp restaurang utan ädelstenar men förutom det är det ett intressant spel jag älskar det jag spelar det varje dag
Älskar spelet men behöver för många diamanter för att uppgradera och flytta till nästa ställe att laga mat om du inte köper dem
Jag älskar spelet men när du väl kommer till 6 nivåer blir din tid kortare, kanske vänta tills nivå 10
Trevligt spel, men kommer inte att kunna ta nästa nivå utan betalning. Det är ett betalande spel
Njuter av spelet har precis startat det så långt lätt att förstå Jag har precis installerat om appen försöker igen det går så långsamt och får uppdatering du behöver så många pärlor jag ska prova det ett tag min avinstallerade
det är ett bra spel men jag önskade bara att det fanns lite mer tid på klockan att laga maten.
Det här är ett FRUKTANSVÄRT spel, när jag först laddade ner det trodde jag att de åtminstone skulle belöna mig för att jag spelade den första restaurangen med alla 3 stjärnor, men nej, dessa giriga gruffar måste ge oss ett sätt att tjäna mer diamanter gratis, för om du vill riktiga pengar så illa, skaffa ett jobb ya bums då!!! Behåll din giriga grumling av ett spel! Imma ladda ner något annat !!!!!😡😡😡
Det är svårt att få de diamanter som behövs för att uppgradera, om du inte är villig att betala för dem. Det är dock ett roligt spel.
Jag gillar spelet det borde bara vara ett sätt som något annat än vad man ska få ädelstenar som titta på en annons eller
Kan ni inte öppna spelet😥
Jag älskar spelet... Men jag har gjort klart den första restaurangen. Upp till nivå 40 men nu fastnade den och kommer inte att öppna nästa restaurang. Vänligen fixa. Innan jag avinstallerar det. Det är ett väldigt spännande spel om jag kan planera alla nivåer. Vänligen fixa!
Galaxy Shooter Battle 2021: Galaxy attack Žaid. automat. gvxi
Om jag ville betala stora summor pengar skulle de inte läggas på det här. Inget sätt att få mer än 7-8 gratis ädelstenar... "erbjudanden"-ikonen tar mig hela tiden till ett "nätverksfel"-meddelande. Avinstallera...inte värt det...
Bra med gratis spel för oss som lär
Jag älskar det här spelet, det är det bästa spelet när du inte är på humör för att spela något spel eller du har blivit lat. Det här spelet är bäst och vi kan tjäna och uppgradera allt i det här spelet. Jag älskade det. Bästa spelet !!
Det är mycket svårt att släpa maten vilket gör att tid går förlorad. Testade även att använda min Note 8-penna och det hjälpte fortfarande inte.
Spelet är bra men fullt av reklam
Älskar det här spelet önskar bara att jag inte behövde köpa diamanter, de borde vara mer än 1 gratis minst 5. Fantastiskt spel.
Det här spelet är helt tråkigt. det här är tredje dagen jag laddar ner det. Det är inte bra för mig
Cooking Fest:laro sa pagluluto Arcade ayis