Post by lisdicoosito on Feb 8, 2022 8:23:50 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ MultiCraft — Build and Mine! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ MultiCraft — Build and Mine! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrænset guld ▞▞▞
▞▞▞ MultiCraft — Build and Mine! 2022 version ▞▞▞
Jeg nød virkelig dette spil med mine børn og havde brugt omkring 24 spiltimer på at skabe en megastruktur og derefter logget ind for at finde ud af, at det var blevet fuldstændig slettet. Vi blev devisteret. Jeg ved ikke, hvad der skete, og for at være ærlig, hvis det sker igen, bliver jeg nødt til at afinstallere det og give en sidste en stjerne gennemgang. Alt og alt har jeg virkelig nydt udseendet og spillet er fantastisk, men jeg er meget skuffet over at miste alt mit hårde arbejde i spillet.
Dette spil er det bedste, det er ligesom minecraft, og hvis du har dette spil, føler du, at du spiller Minecraft
Det er godt, men har brug for bedre grafik på multiplayer
Jeg synes, du skal tilføje nogle våbenmods og hærmods tak og tak🌃(┛✧Д✧))┛彡┻━┻
Den bliver kun sort. der er ingen farver. VENLIGST LØS DETTE. DETTE ER MIT FAVORITSPIL
Tilføj venligst en portal og bil
Det halter altid, og det er så irriterende! Jeg elsker spillet, men det halter igen og igen og igen
Jeg elsker dette spil så meget, men der er en ting, jeg vil have dig til at ændre. Der er ikke rigtig meget kostumer, og de er ikke så fede. Der kommer en tilføjelse hvert femte minut, men det betyder ikke, at jeg ikke kan lide spillet, og det er kedeligt. Jeg elsker den kreative tilstand så meget godt, at jeg kan lide overlevelsestilstanden en lille smule, fordi du bliver dræbt i overlevelsestilstanden, så yeh. Farvel
Jeg ælsker multucraft
Jeg ville give det mindre, fordi dette spil er barf, du kan ikke engang ødelægge ting, og det er så ret, så ja lad være med at downloade det, jeg spillede det i 15 minutter, og jeg kunne ikke gøre noget
Det er ligesom et hjuls minecraft. I kreativ er der alt, hvad jeg ønsker. Og det samme for at overleve. Bare lav grafixet som ægte minecraft. Da jeg ikke har noget minecraft, fandt jeg dette tak
Pokkers! Da jeg prøvede at trække træplankerne til mit inventar, knækkede det tilbage til øverste venstre hjørne. Venligst ret denne ting!
Jeg kan godt lide dette spil, men når du går til serveringerne, er det så kedeligt, at det bare var min tid, jeg deltager, men det ligner ikke Minecraft, jeg vil give det 2 stjerner
Spillet ser sjovt ud, men viser sig at være totalt skrald, du kan spawn, du er nødt til at overleve, men hvad overlever du, du behøver ikke overleve noget, der siger, overleve og alligevel sker der ikke noget for hele spillet, du tror, at der vil ske noget, siger du skal
hej i hvert fald, jeg har lige givet spillet tre stjerner, bare fordi jeg ønsker, at spillet skal have elektricitet og motorer til den raket, jeg er ved at bygge, og til placepoint-tinget. Så det, jeg ikke kan lide, er, at vi kun kan placere 5 pladser, og jeg finder det uretfærdigt, så jeg tænkte på en, der kunne ordne det, så vi kunne placere ubegrænsede pladser der. Undlad venligst at afvise mit ønske! også vil jeg kunne have blokbeføjelser! Enhver blokbeføjelse! Og annoncerne for mange! Jamen det er i det mindste sjovt! Så ja farvel! Elsker dig!
Det er ikke særlig godt spil. Mine håndværk er mere bedre end dette. Da jeg ved, at i dette spil er alt materiale tilgængeligt gratis, men i mine håndværk er vi nødt til at købe. I multicraft er der ingen tidsbegrænsning, men i minefartøj er der tidsbegrænsning på 1 time. Men i kvalitetsmæssigt er minehåndværk mere bedre end dette
MultiCraft — Build and Mine! 冒險 vkwv
Har brug for forskellige biomer, rødstensting og højkvalitets teksturer
Det er et fantastisk spil, kun to stjerner forårsager multiplayer-serveren bliver ved med at blive sparket i gang, hvis du kunne gøre det mere sikre forbindelser være rart
Jeg kan godt lide dette spil, det er ligesom minecraft, og for at gøre det mere som minecraft, skal du tilføje en indstilling tak
Frygtelig Jeg ved ikke, at det tager for evigt, så det kan fungere
Det er et godt spil .... men det er et tilføjelsesprogram .... de forstyrrer spillet fuldstændigt
Godt spil, men problemer med serveren
langt til mange tilføjer. ingen mulighed for at betale for at fjerne dem.
Offentligt: Dette spil er i orden, hvis du vil have minecraft, men ikke har kontanter, så download det Folk, der laver spillet: Venligst venligst venligst tilføj Redstone, jeg kan ikke lave mange fungerende builds med kun bluestone venligst annoncer Redstone. Tak skal du have! ♡
Elskede spillet i starten, men blev snart lahey, jeg afinstallerede det og geninstallerede det, og spillet ville ikke indlæses, jeg har afinstalleret og geninstaller det mange gange for at prøve at komme til at arbejde, men spillet ville stadig ikke indlæses for mig. Skuffet over, at det ikke ville indlæse, for første gang jeg spillede det var det fantastisk. Alt i alt et fantastisk spil og vil anbefale til alle, der elsker Minecraft og ikke har råd til det (mig).
Dette er et fantastisk spil, jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det! Det har fantastisk lager at vælge imellem og fantastisk opbevaring. Dette spil er så sjovt og kreativt, hvis du overvejer at downloade det... du burde virkelig
For det første, ingen underportal, for det andet, ingen endeportal, ingen fantom, ingen fare-mobs, ingen mods,......
så en gang downloadede jeg denne app, og jeg ville overleve, og jeg blev ved med at dø af en slags sur, jeg ville ikke gøre det, så og da jeg var så sur, gjorde jeg det sådan, at jeg havde det til at se så mange annoncer der siger altid, som vil hjælpe dig, når du har brug for hjælp og 0 minutter, du laver sjov med mig, hvordan får jeg det, jeg hader det faktisk, jeg hader det her spil, jeg er kun otte år gammel, jeg ville ønske, jeg var 2000 år gammel, min mors 40 min far 48
det er dumt. Jeg vil ikke anbefale dette spil, medmindre du elsker spil, der går ned 26/9. hver gang jeg kommer ind, går det ned, lige når jeg kommer ind.... du skal opgradere dit spil, da vi youtubere ikke kan lide at håndtere det... åh, og også hvis du elsker gaming-kanaler, så tjek ud min youtube kanal. Mit youtuber navn er Yammy. Gå og tjek det ud.... Anyway..... dette spil er værdiløst!!! Min bror har dette spil, og han afinstallerede det, fordi det bliver ved med at crashe på ham! Bror, hvis du vil have gode vurderinger, ordner du det NU
Jeg kan lide det, men jeg HADER DET SÅ MEGET, JEG KAN IKKE TELETPORTERE TIL MIT HJEM DETTE SUGER OPDATERE DET, AT JEG KAN TELETPORTERE TIL MIT HJEM JEG HADER DENNE TELETPORT
Min ven viste mig dette spil, det er okay, men jeg kan virkelig ikke lide det så meget, som jeg kan lide andre spil, og jeg siger 3 stjerner, og det er også en noc off minecraft, og halvdelen af tingene her er ikke engang i minecraft eller udseende ligesom minecraft.
Dette spil er ikke særlig god kvalitet og ingen god bevægelse. Det kræver endda din placering for at spille spillet. Børn downloader ikke dette spil.
Jeg vil anbefale, at hvis du ikke har penge nok, kan du spille dette. Jeg ved ikke, om det bare er mig, eller jeg ved ikke, hvordan man adskiller blokke, når man laver, eller hvordan man laver ting i ovnen, så du 3/ 5, det er derfor, jeg vurderer det til den score, men generelt er det et fantastisk spil
Det er godt, men det er en rip-off af minecraft.
Det er sjovt, fordi du kan spille med andre, men jeg giver det 4 stjerner, for i multi-player kan du ikke åbne eller tage nogen ting.
Jeg kan virkelig godt lide dette spil! Jeg er ikke ekspert i Minecraft, men da jeg var i kreativ tilstand, var der en zombie. Og det synes jeg faktisk er ret mærkeligt.
PK XD - Play with your Friends Pustolovske igre gwfx
Det er fantastisk, men da jeg åbner mit galleri, rystede en masse billeder mig op, det er derfor, jeg giver 3 stjerner, også jeg har så mange problemer med at rette op på mit galleri.